kolovoz 13, 2013

Jutarnje istezanje

Istina je da je jutarnje istezanje odličan način da opustite svoje mišiće i pripremite se  za dan, opuštajući Vaše tijelo dok se povećava protok krvi.

istezanjeUkoliko često mijenjate pozicije tokom spavanja ili se ukočeno budite u poziciji u kojoj ste legli, preporučujemo Vam da jutarnje istezanje bude Vaš svakodnevni ritual.

Dakle, prije izlaska iz kreveta u jutro, okrenuti licem prema jastuku dok ste lagano naslonjeni na laktove, zadržite se u tom položaju kratko vremensko razdoblje, a zatim se pokušajte ustati polako iz  kreveta do sjedeće pozicije. Dokazano je da  jutarnje istezanje sprječava ozljede i omogućuje našim mišićima da iskoriste  njihov maksimalni potencijal. Plus, istezanje je vrlo jednostavna tehnika, ona koja ne zahtijeva dodatnu opremu ili tjelesne sposobnosti na određenoj razini, već zahtjeva samo malo vremena. U sjedećem položaju, pokušajte okretati glavu u krug, tj okrenuti u lijevu stranu pa u desnu, položiti jedno uho na rame pa drugo, kružnim pokretima razgibati ramena i ugrijati mišiće ramenog obruča i vrata. Svakodnevno istezanje može smanjiti mentalnu i fizičku napetost, tjeskobu, stabilizirati Vaš krvni tlak te možete izbjeći bolove u leđima, a sveukupan osjećaj organizma biti će svježiji i bolji!

Ana Ružić
mag. kineziologije u kineziterapiji
licenc.th. on ISOMED2000

Pošaljite nam upit!

Odgovori